Mystery shoppping

Tko sve koristi tajanstvenu kupnju?

Sve tvrtke i ustanove kojima je stalo do njihovih kupaca i koje nadziru i mjere kvalitetu vlastitih poslovnih procesa radi kontinuiranog poboljšanja kvalitete usluge kupcima:

  • razne maloprodajne tvrtke
  • trgovački lanci
  • trgovački centri
  • banke i druge financijske institucije
  • saloni i servisi automobila
  • benzinske postaje
  • razni proizvođači i distributeri
  • call centri
  • državne i gradske ustanove
  • franšize
  • hoteli
  • restorani
  • fast food
  • fitness i wellness centri
  • frizerski saloni
  • parfumerije
  • butici odjeće i obuće
  • PR & marketinške agencije
  • kina
  • kurirske službe
  • i mnogi drugi

Tajanstvena kupnja se može koristiti dvojako, kako u operacijama tako i u marketingu.

Koriste je i proizvođači, a ne samo trgovci kako bi saznali što se događa u maloprodaji i to konkretno za provjeru:

  • cijena, dostupnosti i izloženosti vlastitih i konkurentskih proizvoda
  • prisutnosti i aktualnosti promotivnih materijala
  • upoznatost osoblja s tekućim promotivnim akcijama, kao i njihovo poznavanje te način prezentacije proizvoda i dr.

Koriste je sve više i državne institucije, turističke zajednice, gradovi, i dr.

Sve što se prati u vlastitoj tvrtki može se mjeriti i kod konkurencije!