Mystery shoppping
- › Tajanstvena kupnja
- › Istine i zablude o tajanstvenoj kupnji
- › Veličina tržišta i trendovi
- › Tko sve koristi tajanstvenu kupnju?
- › Kada koristimo tajanstvenu kupnju?
- › Minimalni zahtjevi za kvalitetnu tajanstvenu kupnju
- › Faze primjene tajnog kupovanja u poduzećima
- › Odakle potreba za tajanstvenom kupnjom?
- › Kako odabrati partnera za provođenje tajnog kupovanja?
- › Zašto tajanstvena kupnja ponekad ne uspije?
- › Česta pitanja o tajnom kupovanju
- › Rječnik mystery shoppinga/tajnog kupovanja
Tko sve koristi tajanstvenu kupnju?
Sve tvrtke i ustanove kojima je stalo do njihovih kupaca i koje nadziru i mjere kvalitetu vlastitih poslovnih procesa radi kontinuiranog poboljšanja kvalitete usluge kupcima:
- razne maloprodajne tvrtke
- trgovački lanci
- trgovački centri
- banke i druge financijske institucije
- saloni i servisi automobila
- benzinske postaje
- razni proizvođači i distributeri
- call centri
- državne i gradske ustanove
- franšize
- hoteli
- restorani
- fast food
- fitness i wellness centri
- frizerski saloni
- parfumerije
- butici odjeće i obuće
- PR & marketinške agencije
- kina
- kurirske službe
- i mnogi drugi
Tajanstvena kupnja se može koristiti dvojako, kako u operacijama tako i u marketingu.
Koriste je i proizvođači, a ne samo trgovci kako bi saznali što se događa u maloprodaji i to konkretno za provjeru:
- cijena, dostupnosti i izloženosti vlastitih i konkurentskih proizvoda
- prisutnosti i aktualnosti promotivnih materijala
- upoznatost osoblja s tekućim promotivnim akcijama, kao i njihovo poznavanje te način prezentacije proizvoda i dr.
Koriste je sve više i državne institucije, turističke zajednice, gradovi, i dr.
Sve što se prati u vlastitoj tvrtki može se mjeriti i kod konkurencije!