Iskustva klijenata

„Izazov je započeti novi projekt i biti prvi na tržištu. Upravo to se dogodilo s tajnim gostom u destinaciji, na Lošinju i početku suradnje Turističke zajednice Grada Malog Lošinja i Heraklee.

Cijeli Heraklea tim je izuzetno profesionalan, ljubazan, rezultati su stizali u rekordnom roku. Točno izvješće i senzibilitet na detalje, upute i pomoć pri analizi iscrpnih izvještaja. Moderan i brz način komunikacije, koji nama izuzetno odgovora, ali opet ljudski i razuman pristup koji nam olakšava posao.

Zahvaljujem na suradnji, vjerujem u naš napredak u kvaliteti usluge, želim Vam puno uspjeha i odličnih klijenata, koji znaju cijeniti kvalitetu.“

Turistička zajednica grada Malog Lošinja, Đurđica Šimičić, direktorica

„Željela bih zahvaliti cijelom timu na profesionalno odrađenom projektu te svakako pohvaliti i brzinu kojom smo sve dobili.“

Opel SE Europe, Ana Bagarić, Market&Forecast analyst

„Provođenje aktivnosti mystery shoppinga mudra je i poslovno opravdana odluka ukoliko ste spremni prihvatiti iskrenost podataka kako vas ocjenjuju sva „osjetila kupca“. Ovaj trenutak istine treba hrabro iskoristiti za korekcije i unapređenje svojih slabosti. Iskreno zahvaljujem na kvalitetnoj suradnji i brzo dostavljenom izvještaju. Svoj posao radite vrlo analitički i profesionalno.“

Kraš trgovina d.o.o., Azur Abadžić, direktor

„Oduševljeni smo Vašim izvještajem. Nisam niti slutio da se to radi tako profesionalno. Nakon ovoga, vidim sada mnogo dužu suradnju od onoga što sam planirao.“

Vegehop restoran, Dalibor Marić, vlasnik

“Antunović Hotel Zagreb is using several ways of controlling customer satisfaction: survey “We appreciate your opinion”, Mystery shopping, daily communication of employees at their workplace – Guest relation, daily communication of employees at their workplace – Quality manager, surveys at web portals etc. The most efficient and our favourite is Mystery shopping. Why?

Apart from large amount of information about hotel itself, our offer, quality of service, emotions, guests' returns and recommendations, you also get suggestions for improvements and changes that should be made to correct mistakes that we all believe are invisible for guests!

We made smiling standards (sounds weird but feasible), we changes the name tags, improved breakfast offer, and although none of us likes critics we at Antunović are looking forward to our next Mystery shopping - because there is never enough quality and it is best recognized by the ones we are here for –the guests. smiley

Hotel Antunović, Zdenko Posavec, direktor hotela

„Mi u Dioni svjesni smo da je vrhunska usluga ključ uspjeha. Mystery shopping nam je pomogao utoliko što smo prvo osvijestili postojeće stanje razine naše usluge te ga komunicirali prema svim razinama, od Uprave do svakog pojedinog djelatnika u našim prodavaonicama, što je predstavljalo osnovu za građenje pozitivnih pomaka. Rezultati se već vide. Hvala Heraklei i na partnerskom odnosu i dobrodošlim korisnim sugestijama.“

Dinova - Diona d.o.o., Alisa Tartaro, voditeljica marketinga

„Za poduzetnike sve počinje s vizijom. Kakvu uslugu ponuditi, kome, za koju protuvrijednost. Oni kreativniji se zatim odluče poboljšavati istu. A tek oni hrabriji i samokritični se odluče za "Trenutak Istine". To znači nazvati Herakleu i dogovoriti s tajnim kupcima da nastupe u službi usluge, njezinih korisnika, a ponajviše vlasnika usluge/vizije.

Spremni na seciranje vašeg rada, reality check, listu pohvale, crnu listu, ipak se usudite logirati u Marti i pročitati komentare tajnih kupaca. Kad ono - imate što i pročitati - apsolutna podrška vašem poslovanju, dobronamjerna kritika upravo tamo gdje treba, pohvala s konkretnim prijedlozima, velikodušni doprinos iznad svih vaših očekivanja.

Heraklea je više od agencije za tajne kupce. Heraklea je strateški partner sa zadaćom da podiže svijest svim sudionicima prodajno-kupovnog procesa, da aktivira njihov potencijal i potakne kreativnost. To je formula, ne win-wina, nego win-win-win-wina... smiley

Zaista - hvala.“

Westend Škola za strane jezike, Lana Varšek, suvlasnica

„U nastojanju da pružimo što bolju uslugu svojim igračima, odlučili smo po prvi puta uz pomoć mystery shoppinga preispitati razinu vlastite usluge kako bismo došli do vrijednih informacija koje smo kasnije upotrijebili za unapređenje poslovanja u segmentu CRM-a, uzimajući u obzir želje i potrebe naših igrača. Tvrtka Heraklea se nametnula kao prvi izbor za ovu metodu istraživanja s obzirom na ponuđene uvjete, vremenski rok izvršenja usluge, profesionalni pristup i fleksibilnost u svakom pogledu. Zahvaljujemo Heraklei na izuzetno kvalitetno odrađenom poslu i toplo ih preporučujemo svakome tko želi primijeniti ovakvu vrstu metode za unapređenje poslovanja.“

Fortuna sportska kladionica, Ivana Jurković, Marketing Manager

„Heraklea nam je traženi mystery shopping odradila veoma kvalitetno i brzo, doslovce preko noći. Naručili smo sve u četvrtak oko 14 h, a sve rezultate dobili online već idući dan oko 16 h.“

Pliva Hrvatska d.o.o., Sanja Benco, direktorica prodaje

„Željela bih istaknuti izrazitu profesionalnost i pristup kompletnom projektu djelatnika Heraklee te brzom protoku informacija koje su u našem poslu od velike važnosti. Prilagodljivost našim zahtjevima i promjenama te ažurnost obrađenih podataka donose nama potvrdu da li se razvijamo u pravom smjeru. Suradnju svakako kontinuirano nastavljamo uz obostrano zadovoljstvo.“

Pavletić d.o.o., Ljiljana Tomac, direktorica prodaje

„Klasične metode istraživanja zadovoljstva korisnika nisu nam više mogle dati odgovore koji su nam nedostajali pa smo se odlučili primjenjivati i mystery shopping.

U vrlo kratkom vremenu dobili smo konkretne rezultate koje niti s jednim kvantitativnim istraživanjem ne bismo dobili.

Svjesni smo da naš pristup korisniku treba biti u skladu s njihovim očekivanjima i samo kontinuirano praćenje naše usluge dat će nam siguran odgovor idemo li u pravom smjeru. Mijenjaju se korisnička očekivanja, naše ponude pa tako se treba mijenjati i naš pristup, a u cijelom tom procesu kontinuirano praćenje zadanih smjernica i definiranih pravila mystery shoppingom za nas predstavlja veliku pomoć.“

T-HT d.d., Sanja Bračun, voditeljica odjela Istraživanja tržišta

„Mystery shopping je odličan alat koji nam je u relativno kratkom vremenu bitno podigao kvalitetu usluge, omogućivši uočavanje slabih točaka, koje do tada sami nismo mogli ustanoviti te poduzimanje koraka kako bismo ukloniti nedostatke. Uvrštavanjem mjesečnih rezultata mystery shoppinga u jedan od bitnih kriterija za bonus osoblja, motivirali smo sve zaposlene na pružanje što kvalitetnije usluge. Mystery shopping je tako postao integralni dio našeg poslovanja i planiramo ga dugoročno koristiti na svim prodajnim mjestima, kao jedan od najvažnijih alata za stalno mjerenje i podizanje razine kvalitete usluge.“

Pet centar d.o.o., Ljiljana Markov Međugorac, direktorica

Case studies

ERSTE BANKA – Klijent na prvom mjestu (2012)

ERSTE BANKA – Klijent na prvom mjestu (2012)

Vidi više

TZ Grada Malog Lošinja – LOŠINJ, otok vitalnosti i kvalitete usluge (2012)

TZ Grada Malog Lošinja – LOŠINJ, otok vitalnosti i kvalitete usluge (2012)

Vidi više

PET CENTAR – Kvalitetnom uslugom do zadovoljnijih kupaca (2007)

PET CENTAR – Kvalitetnom uslugom do zadovoljnijih kupaca (2007)

Vidi više

TOYOTA – sinonim i za kvalitetu proizvoda i usluge (2007)

TOYOTA – sinonim i za kvalitetu proizvoda i usluge (2007)

Vidi više

JOLLY - JBS – primjer izvrsne usluge u srcu Dalmacije (2007)

JOLLY - JBS – primjer izvrsne usluge u srcu Dalmacije (2007)

Vidi više