Mystery shoppping
- › Tajanstvena kupnja
- › Istine i zablude o tajanstvenoj kupnji
- › Veličina tržišta i trendovi
- › Tko sve koristi tajanstvenu kupnju?
- › Kada koristimo tajanstvenu kupnju?
- › Minimalni zahtjevi za kvalitetnu tajanstvenu kupnju
- › Faze primjene tajnog kupovanja u poduzećima
- › Odakle potreba za tajanstvenom kupnjom?
- › Kako odabrati partnera za provođenje tajnog kupovanja?
- › Zašto tajanstvena kupnja ponekad ne uspije?
- › Česta pitanja o tajnom kupovanju
- › Rječnik mystery shoppinga/tajnog kupovanja
Kako odabrati partnera za provođenje tajnog kupovanja?
Mystery shopping najvećim dijelom nude specijalizirane agencije, zatim se on može naći i u ponudi agencija za istraživanje tržišta, tvrtki za edukaciju, marketinških agencija, a ponekad u nekim zemljama nude ga i privatni detektivi.
Budući da je često prvo pitanje zaposlenika tko je radio mystery shopping, potrebno je pažljivo odabrati partnera za njegovo provođenje.
Pritom se savjetuje voditi računa o znanju i iskustvu partnera u području mystery shoppinga stoga provjerite:
- Ima li partner dovoljan broj lokalnih tajnih kupaca različitih profila
- Odabire li ih pritom pažljivo i kako ih educira
- Jesu li tajni kupci iskusni, obavljaju li redovito taj posao
- Može li agencija po potrebi u kratkom roku organizirati velik broj posjeta i brzo isporučiti tražene rezultate
U svijetu je uobičajeni standard isporuke rezultata mystery shoppinga online u roku od 24 do 48 h od posjeta ili poziva tajnih kupaca.
Zatim vodite računa o kvaliteti usluge koju sam partner pruža te provjerite:
- Što se događa kad nešto pođe po krivu
- Garantira li agencija kvalitetu svoje usluge
- Postoji li transparetnost podataka, ako da u kojoj mjeri
- Postoji li mogućnost pritužbe na izvještaj, ako da, na koji način i u kojem roku i dr.
- I na kraju, ali ne i najmanje važno – je li partner član MSPA, ESOMAR ili drugih uglednih organizacija
Ako pomišljate sami organizirati mystery shopping projekt, razmislite o sljedećem:
- Bavite se X poslom, a ne vodite agenciju za mystery shopping
- Organizacija mystery shoppinga zahtijeva kompliciranu logistiku
- Budući je često prvo pitanje Vaših zaposlenika: „Tko je radio mystery shopping?“ treba Vam agencija za mystery shopping koja ima iskustvo i dobar ugled u ovom području
- Agencija ima educirane i iskusne tajne kupce i osigurava iskrenost, etičnost te kontrolu kvalitete u svakoj fazi projekata, eliminira nekvalitetan i nelogičan output, poštuje rokove te rješava brojne probleme i upite