Mystery shoppping

Kako odabrati partnera za provođenje tajnog kupovanja?

Mystery shopping najvećim dijelom nude specijalizirane agencije, zatim se on može naći i u ponudi agencija za istraživanje tržišta, tvrtki za edukaciju, marketinških agencija, a ponekad u nekim zemljama nude ga i privatni detektivi.

Budući da je često prvo pitanje zaposlenika tko je radio mystery shopping, potrebno je pažljivo odabrati partnera za njegovo provođenje.

Pritom se savjetuje voditi računa o znanju i iskustvu partnera u području mystery shoppinga stoga provjerite:

  • Ima li partner dovoljan broj lokalnih tajnih kupaca različitih profila
  • Odabire li ih pritom pažljivo i kako ih educira
  • Jesu li tajni kupci iskusni, obavljaju li redovito taj posao
  • Može li agencija po potrebi u kratkom roku organizirati velik broj posjeta i brzo isporučiti tražene rezultate

U svijetu je uobičajeni standard isporuke rezultata mystery shoppinga online u roku od 24 do 48 h od posjeta ili poziva tajnih kupaca.

Zatim vodite računa o kvaliteti usluge koju sam partner pruža te provjerite:

  • Što se događa kad nešto pođe po krivu
  • Garantira li agencija kvalitetu svoje usluge
  • Postoji li transparetnost podataka, ako da u kojoj mjeri
  • Postoji li mogućnost pritužbe na izvještaj, ako da, na koji način i u kojem roku i dr.
  • I na kraju, ali ne i najmanje važno – je li partner član MSPA, ESOMAR ili drugih uglednih organizacija

Ako pomišljate sami organizirati mystery shopping projekt, razmislite o sljedećem:

  • Bavite se X poslom, a ne vodite agenciju za mystery shopping
  • Organizacija mystery shoppinga zahtijeva kompliciranu logistiku
  • Budući je često prvo pitanje Vaših zaposlenika: „Tko je radio mystery shopping?“ treba Vam agencija za mystery shopping koja ima iskustvo i dobar ugled u ovom području
  • Agencija ima educirane i iskusne tajne kupce i osigurava iskrenost, etičnost te kontrolu kvalitete u svakoj fazi projekata, eliminira nekvalitetan i nelogičan output, poštuje rokove te rješava brojne probleme i upite