Mystery shoppping
- › Tajanstvena kupnja
- › Istine i zablude o tajanstvenoj kupnji
- › Veličina tržišta i trendovi
- › Tko sve koristi tajanstvenu kupnju?
- › Kada koristimo tajanstvenu kupnju?
- › Minimalni zahtjevi za kvalitetnu tajanstvenu kupnju
- › Faze primjene tajnog kupovanja u poduzećima
- › Odakle potreba za tajanstvenom kupnjom?
- › Kako odabrati partnera za provođenje tajnog kupovanja?
- › Zašto tajanstvena kupnja ponekad ne uspije?
- › Česta pitanja o tajnom kupovanju
- › Rječnik mystery shoppinga/tajnog kupovanja
Zašto tajanstvena kupnja ponekad ne uspije?
Iako rijetko, može se dogoditi da mystery shopping PONEKAD NE USPIJE, odnosno ne dâ željene rezultate. U tom slučaju, svakako bismo predložili da preispitamo sljedeće:
- Je li kontakt osoba zadužena za projekt sa strane klijenta kompetentna za to (može li pružiti agenciji sve informacije potrebne za organizaciju istraživanja, je li odgovorna osoba, dostupna za informacije o projektu)
- Znate li što zaista želite učiniti odnosno kako želite iskoristiti rezultate
- Je li odgovarajuća organizacijska klima u poduzeću
- Je li u poduzeću fokus na traženje krivaca ili na rješavanje problema
- Je li dobra komunikacija unutar poduzeća
- Znate li primiti feedback odnosno rezultate iako nisu uvijek dobri
- Je li scenarij koji želite realan
- Je li rok u kojem želite obaviti istraživanje realno
- Je li agencija uspješno izvršila svoj dio posla (angažiranje odgovarajućeg profila tajnih kupaca, kvalitetna priprema tajnih kupaca, poštivanje uputa dobivenih od klijenta, kvalitetna priprema projekta i analiza podataka).
Ukoliko su svi odgovori na postavljena pitanja „DA“, onda je uspjeh projekta zagarantiran!