O nama

O Heraklei
  1. Profil tvrtke

Heraklea d.o.o. prva je agencija u Hrvatskoj specijalizirana za mystery shopping i prva je hrvatska članica međunarodne strukovne organizacije Mystery Shopping Professionals Association (MSPA), a od 2016. godine ima status Elitnog člana MSPA (Elite Member Status).

Na tržištu djeluje od 2002. godine.

Heraklea ima mrežu od 500 tajnih kupaca svih profila na području cijele Hrvatske.

Putem vlastite web aplikacije za mystery shopping MARTI 3.1. klijentima omogućuje da već u roku od 24 sata od posjeta prate sve rezultate s prodajnih mjesta.

2006. Heraklea izdaje prvu stručnu knjigu o mystery shoppingu na svijetu, autorica Veronice Boxberg Karlsson i Kristine Ercegović Horbec pod nazivom Measuring Management and The Moment of Truth - The Book About Mystery Shopping. Također izdaje i Vodič za super uslugu te Knjižicu o mystery shoppingu na hrvatskom jeziku.

Početkom 2017. godine prevodi na hrvatski jezik prvu knjigu napisanu za djelatnike koji se ocjenjuju od strane tajnih kupaca - The employee's guide to Mystery Shopping (Vodič o metodi tajne kupnje za djelatnike) autorica Veronice Boxberg Karlsson i Line Thomasdotter Schölin.

U rujnu 2004. i svibnju 2005. Heraklea je osvojila MSPA Europe Marketing&PR Award, nagradu za najuspješnije promoviranje mystery shoppinga u Europi.

Kristina Ercegović Horbec, osnivačica Heraklee, dobitnica je CROMINE nagrade za menadžera godine 2007. u kategoriji mladi menadžer, a u svibnju 2008. od MSPA je dobila i najveću nagradu - Hall of Fame Award kao priznanje za poseban doprinos razvoju mystery shoppinga u Jugoistočnoj Europi.

  1. Tko je Heraklea?

NAŠA MISIJA - Mjerimo i unapređujemo kvalitetu usluge

NAŠA VIZIJA - Među najboljima smo u svom poslu i pritom omogućujemo tajnim kupcima da žive besplatno

NAŠ STRATEŠKI CILJ - HERAKLEA je SINONIM ZA MYSTERY SHOPPING

Najviše se veselimo novim izazovima, teškim projektima, nečemu što nije uobičajeno i jednostavno, nečemu što ne može svatko napraviti…

Koji god problem želimo riješiti, prvo moramo steći uvid u trenutno stanje. Već nam samo to može ukazati na niz mogućih rješenja i kratkoročno povećati vlastitu učinkovitost. Tako je i s kvalitetom usluge i mystery shoppingom.

  1. Činjenice o Heraklei

1. STRUČNOST i ISKUSTVO

  • PRVA smo specijalizirana mystery shopping agencija u Hrvatskoj
  • PRVA smo tvrtka u Hrvatskoj članica MSPA (Međunarodnog strukovnog udruženja za mystery shopping), a status Elitnog člana MSPA imamo od 2016.
  • Na tržištu smo od 2002
  • Surađujemo s 250 klijenata iz 25 različitih djelanosti te kontinuirano sudjelujemo na brojnim međunarodnim projektima
  • Napisali smo prvu stručnu knjigu o mystery shopping na svijetu – Measuring Management and The Moment of Truth, Vodič za super uslugu, Knjižicu o mystery shoppingu na hrvatskom jeziku…
  • Preveli smo na hrvatski jezik prvu knjigu napisanu za djelatnike koji se ocjenjuju od strane tajnih kupaca - Vodič o metodi tajne kupnje za djelatnike (The employee's guide to Mystery Shopping)
  • Pišemo članke, poslovne slučajeve, držimo predavanja, pišemo newsletter te organiziramo Mystery shopping dan
  • Kontinuirano organiziramo pro bono istraživanja kvalitete usluge radi podizanja svjesnosti o potrebi za istom
  • Naš rad prati niz nagrada – MSPA Marketing&PR Award, MSPA Hall of Fame Award, CROMA - Menadžer godine

2. NAJVEĆA MREŽA TAJNIH KUPACA

  • Imamo 600 stalnih, educiranih i motiviranih honorarnih suradnika svih profila diljem Hrvatske

3. BRZINA REZULTATA

  • Imamo vlastitu web aplikaciju za mystery shopping, MARTI 3.1, koja našim klijentima omogućuje da već u roku od 24 sata nakon posjeta ili poziva tajnih kupaca doznaju što se zaista događa na prodajnim mjestima

4. REGIONALNA i SVJETSKA POKRIVENOST

  • Surađujemo s agencijama na prostoru bivše Jugoslavija te agencijama članicama MSPA u svim ostalim zemljama

5. NAŠI KLIJENTI:

  • Kao naš klijent, steći ćete kontrolu nad onim što se zaista događa na prodajnim mjestima, unaprijediti uslugu kupcima i povećati prodaju, a pritom Vas očekuju i:
  • Besplatni savjeti kako unaprijediti kvalitetu usluge
  • Besplatni članci iz područja unapređenja kvalitete usluge
  • Mogućnost osvajanja Nagrade za posvećenost kvaliteti usluge i dr.
  1. Kako radimo?

Odabiremo biti IZVRSNI, a ne VELIKI!

U radu s klijentima primjenjujemo sljedeća načela:

  • Klijent je taj koji nam daje plaću
  • Reklamacija je dar
  • Primjer smo izvrsne usluge, brzi smo, s nama je jednostavno surađivati, klijentima smo uvijek izvor rješenja, a ne dodatnih problema
  • Ne cjenkamo se
  • Ne kompenziramo

Prema zaposlenicima i tajnim kupcima se odnosimo na sljedeći način:

  • Naši ljudi su nam na prvom mjestu
  • Ne može svatko raditi za nas – pažljivo biramo suradnike koji su temelj kvalitete našeg rada
  • Zapošljavamo ljude s pravim stavom prema kvaliteti usluge, a za sve ostalo ih kontinuirano educiramo

Prema dobavljačima i partnerima:

  • Svima sve plaćamo na vrijeme
  • Prema dobavljačimo se postavljamo dugoročno i isključivo win-win.

Prema medijima i javnosti:

  • Na sve upite odgovoramo uvijek i odmah, u najkraćem mogućem roku.
  1. Tko su naši klijenti

Od početka poslovanja krajem 2002. godine svakodnevno provodimo mystery shopping u raznim djelatnostima.

Među našim klijentima nalaze se i vodeće hrvatske tvrtke, one koje to žele biti, ali i one manje koje su na vrijeme identificirale važnost kvalitete usluge kupcima. Svi su oni prepoznali kvalitetu i važnost pravovremenih informacija što im omogućava naš online sustav MARTI 3.1. i izvještavanje već u roku od 24 sata.

Osim rada za klijente na domaćem tržištu, zadovoljstvo nam je sudjelovati i na međunarodnim mystery shopping projektima, gdje imamo prilike razmjenjivati iskustva s vodećim imenima naše industrije.

Povjerenje nam je dosad ukazalo više od 250 klijenata iz 25 različitih djelatnosti, a njihov broj svakim danom sve je veći.

Detaljna i ažurirana lista klijenata dostupna je uz zahtjev za ponudom.

  1. Zašto odabrati nas?

Ovdje bismo vam mogli pisati kako smo mi prva agencija u Hrvatskoj specijalizirana za mystery shopping, kako smo napisali brojne knjige i primili brojne nagrade... No, to nije ono što vam želimo poručiti i zašto da odaberete upravo nas.

Danas nije važno što mi kažemo o sebi samima nego ono što o nama kažu naši klijenti i suradnici, jer to govori tko smo mi zaista. Kako biste to saznali, kliknite OVDJE.

Ipak, ako želite vidjeti i onaj službeni tekst u kojem ćemo mi ukratko predstaviti činjenice o nama, kliknite OVDJE.

  1. Naše usluge i proizvodi

Koji god problem želimo riješiti, prvo moramo steći uvid u trenutno stanje. Već nam samo to može ukazati na niz mogućih rješenja i kratkoročno povećati vlastitu učinkovitost. Tako je i s kvalitetom usluge i mystery shoppingom.

Heraklea mjeri, unapređuje i promovira važnost kvalitete usluge na sljedeći način:

Mjerenje: Mystery shopping, mystery calling, mystery e-mail i web

Kvaliteta usluge može se mjeriti posjetima prodajnim mjestima, pozivima (prodavaonicama, poslovnicama, call centru i sl.), slanjem e-mail upita te analizom internetskih stranica, kako vlastitim tako i konkurentskim. Sve što se mjeri kod sebe, može se mjeriti i kod konkurencije.

Unapređenje:

Edukacija djelatnika o kvaliteti usluge – Osuđeni na kvalitetu

Edukacija „Osuđeni na kvalitetu“ pruža potrebna znanja i vještine za pravilno usluživanje kupaca, ali i dotiče pitanje zašto to svaki puta činiti te vas upućuje u konkretne korake kako ponašanje pretvoriti u prodajno. Temelji se na individualnom pristupu klijentu te konkretnim rezultatima netom provedenog mystery shoppinga s detaljnim naglaskom na područja za unapređenje.

Heraklea Customer Service Akademija

Na temelju brojnih analiza kvalitete usluge osmislili smo PET jedinstvenih koraka kojima se usluga može dovesti do izvrsnosti, što će za posljedicu imati povećan broj zadovoljnih kupaca, njihovu povećanu potrošnju i vaš povećan profit. Koji su to koraci i kako ih možete upotrijebiti da postavite svoje poslovanje saznajte OVDJE.

Promocija:

Javna istraživanja – Ljeto, GUEST, Smiling report, Čekanje u redovima, Usluga počinje s dobar dan, Ulovite osmijeh, Back to basics, Advent u Zagrebu, … više pogledajte OVDJE

Mystery shopping dan

Nagrada za posvećenost kvaliteti usluge

  1. Zaposli se u Heraklei

Život je prekratak da bi radio krivi posao!

U uredu trenutačno nemamo otvorenih radnih mjesta (za voditelja projekta, asistenta i slično), no svakako možeš poslati otvorenu zamolbu i životopis na info@heraklea.hr pa kad se ukaže potreba za novim djelatnikom, kontaktirat ćemo te.

Ako želiš biti tajni kupac - ispuni prijavnicu!

Naš je idealan zaposlenik u uredu:

  • proaktivna osoba
  • osoba koja obraća pažnju na detalje, prihvaća odgovornost, zaista shvaća da je klijent taj koji daje plaću i da je reklamacija dar
  • koja odlično govori i piše hrvatski i engleski jezik te zna koristiti računalo (Power Point, Word i Excel)
  • točna i organizirana osoba koja poštuje rokove
  • ima odlične komunikacijske i prezentacijske vještine
  • voli učiti i dijeliti znanje te raditi na sebi

Što Vam možemo ponuditi?

  • rad na neodređeno vrijeme i redovna primanja
  • mogućnost dodatne zarade
  • plan i razvoj karijere uz mentorstvo
  • odličnu radnu atmosferu i
  • kontinuiranu edukaciju
  1. Rekli su o nama

KLIJENTI:

Turistička zajednica grada Malog Lošinja, Đurđica Šimičić, direktorica

„Izazov je započeti novi projekt i biti prvi na tržištu. Upravo to se dogodilo s tajnim gostom u destinaciji, na Lošinju i početku suradnje Turističke zajednice Grada Malog Lošinja i Heraklee.

Cijeli Heraklea tim je izuzetno profesionalan, ljubazan, rezultati su stizali u rekordnom roku. Točno izvješće i senzibilitet na detalje, upute i pomoć pri analizi iscrpnih izvještaja. Moderan i brz način komunikacije, koji nama izuzetno odgovora, ali opet ljudski i razuman pristup koji nam olakšava posao.

Zahvaljujem na suradnji, vjerujem u naš napredak u kvaliteti usluge, želim Vam puno uspjeha i odličnih klijenata, koji znaju cijeniti kvalitetu.“

 

Opel SE Europe, Ana Bagarić, Market&Forecast analyst

„Željela bih zahvaliti cijelom timu na profesionalno odrađenom projektu te svakako pohvaliti i brzinu kojom smo sve dobili.“

 

Kraš trgovina d.o.o., Azur Abadžić, direktor

„Provođenje aktivnosti mystery shoppinga mudra je i poslovno opravdana odluka ukoliko ste spremni prihvatiti iskrenost podataka kako vas ocjenjuju sva „osjetila kupca“. Ovaj trenutak istine treba hrabro iskoristiti za korekcije i unapređenje svojih slabosti. Iskreno zahvaljujem na kvalitetnoj suradnji i brzo dostavljenom izvještaju. Svoj posao radite vrlo analitički i profesionalno.“

 

Vegehop restoran, Dalibor Marić, vlasnik

„Oduševljeni smo Vašim izvještajem. Nisam niti slutio da se to radi tako profesionalno. Nakon ovoga, vidim sada mnogo dužu suradnju od onoga što sam planirao.“

 

Hotel Antunović, Zdenko Posavec, direktor hotela

„Hotel Antunović Zagreb provodi više načina kontrole zadovoljstva svojih gostiju pruženom uslugom: anketa "Cijenimo Vaše mišljenje", Mystery shopping, dnevna komunikacija djelatnika na radnom mjestu - Komunikacija sa gostima (Guest relation), dnevna komunikacija djelatnika na radnom mjestu - Voditelj kvalitete (Quality manager), ankete na portalima i niz drugih. Najdraža i najmjerodavnija je Mystery shopping - zašto?

Osim izdašnih informacija o samom objektu, ponudi, kvaliteti servisa, emocijama, ponovnom povratku i preporuci dobivate i prijedloge poboljšanja i promjena koje bi trebalo napraviti da bi se ispravile pogreške za koje svi vjerujemo da ih gost ne vidi!

Napravili smo standarde za osmjeh (zvuči čudno ali je izvedivo), promijenili bedževe sa imenima zaposlenika, upotpunili doručak i iako nitko od nas ne voli kritike - mi u Antunoviću se veselimo našem slijedećem Mystery shoppingu - jer kvalitete nikad dosta, a prepoznaju je i oni zbog kojih smo tu – gosti. smiley

 

Dinova - Diona d.o.o., Alisa Tartaro, voditeljica marketinga

„Mi u Dioni svjesni smo da je vrhunska usluga ključ uspjeha. Mystery shopping nam je pomogao utoliko što smo prvo osvijestili postojeće stanje razine naše usluge te ga komunicirali prema svim razinama, od Uprave do svakog pojedinog djelatnika u našim prodavaonicama, što je predstavljalo osnovu za građenje pozitivnih pomaka. Rezultati se već vide. Hvala Heraklei i na partnerskom odnosu i dobrodošlim korisnim sugestijama.“

 

Westend Škola za strane jezike, Lana Varšek, suvlasnica

„Za poduzetnike sve počinje s vizijom. Kakvu uslugu ponuditi, kome, za koju protuvrijednost. Oni kreativniji se zatim odluče poboljšavati istu. A tek oni hrabriji i samokritični se odluče za "Trenutak Istine". To znači nazvati Herakleu i dogovoriti s tajnim kupcima da nastupe u službi usluge, njezinih korisnika, a ponajviše vlasnika usluge/vizije.

Spremni na seciranje vašeg rada, reality check, listu pohvale, crnu listu, ipak se usudite logirati u Marti i pročitati komentare tajnih kupaca. Kad ono - imate što i pročitati - apsolutna podrška vašem poslovanju, dobronamjerna kritika upravo tamo gdje treba, pohvala s konkretnim prijedlozima, velikodušni doprinos iznad svih vaših očekivanja.

Heraklea je više od agencije za tajne kupce. Heraklea je strateški partner sa zadaćom da podiže svijest svim sudionicima prodajno-kupovnog procesa, da aktivira njihov potencijal i potakne kreativnost. To je formula, ne win-wina, nego win-win-win-wina... smiley

Zaista - hvala.“

 

Fortuna sportska kladionica, Ivana Jurković, Marketing Manager

„U nastojanju da pružimo što bolju uslugu svojim igračima, odlučili smo po prvi puta uz pomoć mystery shoppinga preispitati razinu vlastite usluge kako bismo došli do vrijednih informacija koje smo kasnije upotrijebili za unapređenje poslovanja u segmentu CRM-a, uzimajući u obzir želje i potrebe naših igrača. Tvrtka Heraklea se nametnula kao prvi izbor za ovu metodu istraživanja s obzirom na ponuđene uvjete, vremenski rok izvršenja usluge, profesionalni pristup i fleksibilnost u svakom pogledu. Zahvaljujemo Heraklei na izuzetno kvalitetno odrađenom poslu i toplo ih preporučujemo svakome tko želi primijeniti ovakvu vrstu metode za unapređenje poslovanja.“

 

Pliva Hrvatska d.o.o., Sanja Benco, direktorica prodaje

„Heraklea nam je traženi mystery shopping odradila veoma kvalitetno i brzo, doslovce preko noći. Naručili smo sve u četvrtak oko 14 h, a sve rezultate dobili online već idući dan oko 16 h.“

 

Pavletić d.o.o., Ljiljana Tomac, direktorica prodaje

„Željela bih istaknuti izrazitu profesionalnost i pristup kompletnom projektu djelatnika Heraklee te brzom protoku informacija koje su u našem poslu od velike važnosti. Prilagodljivost našim zahtjevima i promjenama te ažurnost obrađenih podataka donose nama potvrdu da li se razvijamo u pravom smjeru. Suradnju svakako kontinuirano nastavljamo uz obostrano zadovoljstvo.“

 

T-HT d.d., Sanja Bračun, voditeljica odjela Istraživanja tržišta

„Klasične metode istraživanja zadovoljstva korisnika nisu nam više mogle dati odgovore koji su nam nedostajali pa smo se odlučili primjenjivati i mystery shopping.

U vrlo kratkom vremenu dobili smo konkretne rezultate koje niti s jednim kvantitativnim istraživanjem ne bismo dobili.

Svjesni smo da naš pristup korisniku treba biti u skladu s njihovim očekivanjima i samo kontinuirano praćenje naše usluge dat će nam siguran odgovor idemo li u pravom smjeru. Mijenjaju se korisnička očekivanja, naše ponude pa tako se treba mijenjati i naš pristup, a u cijelom tom procesu kontinuirano praćenje zadanih smjernica i definiranih pravila mystery shoppingom za nas predstavlja veliku pomoć.“

 

Pet centar d.o.o., Ljiljana Markov Međugorac, direktorica

„Mystery shopping je odličan alat koji nam je u relativno kratkom vremenu bitno podigao kvalitetu usluge, omogućivši uočavanje slabih točaka, koje do tada sami nismo mogli ustanoviti te poduzimanje koraka kako bismo ukloniti nedostatke. Uvrštavanjem mjesečnih rezultata mystery shoppinga u jedan od bitnih kriterija za bonus osoblja, motivirali smo sve zaposlene na pružanje što kvalitetnije usluge. Mystery shopping je tako postao integralni dio našeg poslovanja i planiramo ga dugoročno koristiti na svim prodajnim mjestima, kao jedan od najvažnijih alata za stalno mjerenje i podizanje razine kvalitete usluge.“

NAŠI TAJNI KUPCI:

„Ovakav odnos i pristup poslu i uposlenicima je rijedak jer je uistinu profesionalan, a ujedno i prijateljski, za što zaslužujete pohvalu.“ G.D.

 

„Ovakva Vaša poslovnost je raritet! Ugodno sam time iznenađena.Vaša poslovnost i poštenje mogla bi biti uzor mnogima. Svi mi Vaši suradnici možemo naučiti nešto dobro i poučno od Vas.“" R.L.

 

„Ovo je rijetka poštena firma. Kao prava velika familija.“ D.P.

 

„Moji prvi dojmovi su sjajni. Radimo interesantan i koristan posao. Vaša organizacija je odlična i svaki dan s nestrpljenjem sjedam za računalo očekujući nove informacije od Vas.“ Z.L.

 

„Baš ste dobro organizirani!“ M.G.

 

„Iskreno se radujem što sam dio Vašeg tima i želim Vam i dalje puno, puno uspjeha!“ S.R-Š.

 

„Vidim da mystery shopping stvarno funkcionira. Vidi se ogromna razlika u promjeni bitnih elemenata ponašanja. Jako sam se iznenadio.Za čestitati Vam je!“ V.L.

 

„Ponosna sam jer sam dio Vašeg tima.“ R.M.

 

„Užitak mi je pratiti Vaš profesionalni razvoj i biti dio cijelog projekta. Super ste (smo)!“ I.M.

 

„Puno hvala na podstreku nakon mog vatrenog krštenja u tajnog kupca. Zaista ste sjajni!“ G.P.

 

„Samo sam Vas htio pohvaliti na tolikoj brzini oko plaćanja honorara, ali i općenito oko dobrog pripremanja zadatka.“ Ž.J.

 

„Nisam znala da ćete tako brzo isplaćivati honorare. Radila sam prije s drugim agencijama i već sam zaboravila na novce kad bi ih dobila!“ M.G.

 

„Prezadovoljan sam iznosom honorara!“ D.P.

 

„Puno hvala na tako brzom javljanju. Nije ni čudo što Vas tako puno hvale u medijima.“ T.R.

 

„Moram priznati da je posao vrlo zabavan!“ P.S.

 

„Hvala na poticaju. Moram priznati da mi je svaki novi zadatak sve veći gušt. Nestalo je početne treme i sad se veselim svakom novom zadatku!“ D.D.

 

„Hvala na komplimentima i ohrabrenju prije procjene.“ D.H.

 

„Lijepo je čuti povratnu informaciju. U ovom poslu važno je i zadovoljstvo da smo obavili dobar posao i da je naš trud nekome koristio.“ A.M.

 

„Vidi se da Vam je stalo do Vaših suradnika.“ M.G.

 

„Iako sam do Vas došla posve slučajno, drago mi je da sam postala Vaša suradnica. U moj život ste unijeli nešto novo i time ga uljepšali i oplemenili.“ I.K.

 

„Baš mi je veselje ovaj posao!“ D.D.

 

„Već sam prije znala da je interes za ovaj posao jako velik i bila sam ugodno iznenađena kada sam prošla sve selekcijske krugove i bila izabrana za tajnog kupca. Sam rad tajnog kupca otvorio mi je do tada nevažne vidike. Sada vidim da je dobro biti upućen u sve, pa tako i u takve običnom čovijeku nebitne sitnice.“ J.K.

 

„Radeći kao tajni kupac pojačalo je moje samopouzdanje u mnogim aspektima života koji obuhvaćaju kontakte s ljudima, kako privatno tako i profesionalno. Naučila sam kako bolje tražiti i dobiti informaciju, izvući najviše od sugovornika, vjerovati da se može više i bolje na obostrano zadovoljstvo. Postala sam zahtjevnija, ali i strpljivija. Zapravo, za mene to nije posao već dio svakodnevnice. Kupovina je za mene dobila nove dimenzije – postala je izazov, ali i zadovoljstvo.“ I.B.

 

„Pravi je užitak "izaći na teren" i obaviti zadatak uspješno. Veoma je važan i osjećaj da pridonosimo unapređenju kvalitete usluge u trgovinama, bankama, restoranima i svim djelatnostima koje su bitne za krajnje potrošače.“ D.G.

 

„Radeći kao tajni kupac stekla sam razna iskustva u brzini i načinu pisanja, gramatici, korištenju interneta i dr. Ovakav rad pružio mi je samouvjerenost, osamostaljivanje, edukaciju, hrabrost i mnogo drugih pozitivnih osobina koje čine uspješnog čovjeka.“ A.P.

 

„Moram istaknuti da kao tajni kupac Heraklee imam jako pozitivna iskustva, a naročito mi se sviđa uvijek korektan i srdačan pristup kao i mogućnost da mogu uskladiti obavljanje procjena i svoj privatan život. Kroz posao tajnog kupca naučio sam se pisati, izražavati i uočavati stvari koje prethodno u većini slučajeva ne bih bio ni zamijetio. Iz svojih greški naučio sam nešto i o hrvatskom pravopisu koji mi je oduvijek bio teža strana.“ N.B.

 

"Posao tajnog kupca daje mi poseban osjećaj moći. Osjećaj da mogu nešto promijeniti i utjecati na to da usluga može biti bolja. Iskustva koja mi pruža ovaj posao, posebno su vrijedna i raznolika. Kupovala sam aute, računala, stanove, dizala kredite, otvarala štednje, ljetovala u odličnim hotelima, išla na frizure, masaže... Da, odlično zvuči, ali ono što je još bolje, to su mjesta kamo ću se i privatno uvijek vraćati. To su mjesta gdje me cijene kao kupca i moj novac, kao svoju plaću. Moj život tajnog kupca je moj stvaran život obogaćen mogućnošću utjecaja i promjene nabolje." V.Ž.

 

„Dugo već radim u uslužnom sektoru i ponekad to nije nimalo lak posao – rad s ljudima. Ali čini mi se da je biti kupac ili klijent ponekad još i teže. Iz tog razloga me privukla ideja tajnog kupca. U svijetu tajnih kupaca ja sam još brucošica. Čitala sam o tajnim kupcima, pripremala se za testiranje, veselila se kad sam primljena i kad sam obavila prvi zadatak. Moje iskustvo je skromno, ali zbog uzbuđenja koje me obuzelo kad sam prvi put ušla u trgovinu kao tajni kupac i radosti što sam dio jedne velike obitelji koja doprinosi tomu da Hrvatska bude prepoznata kao zemlja vedrih i uslužnih ljudi, znam da ću uvijek naći vremena za moju tajnu ulogu tajnog kupca.“ S.M.

 

„Nezaposlena sam osoba i gotovo sve svoje vrijeme provodim sa svojom kćerkicom. Obavljanje posla tajnog kupca napuni mi baterije do daske. Jednostavno taj osjećaj je neopisiv, kao da imam neku moć dok obavljam taj posao, dobijem samopouzdanje, a uz to radim ono što gotovo svaka žena najviše voli...KUPUJEM!“ A.J.-A.

 

„Posao tajnog kupca obavljam sa posebnim „guštom“ jer zaista želim da se poboljša usluga i kultura kod nas. Biti ću najsretnija kada budemo prisutni i u državnim ustanovama. Posao je jako zanimljiv i privlači me svaki novi projekt jer sam svaki put na drugom zadatku ali u istoj ulozi. Svakako moram napomenuti da sam pišući kronološke opise shvatila koliko sam kreativan tip te sam se i sama odvažila pisati autobiografski roman. Uvijek sam u sebi znala da imam dar za „nešto“ ali sam tek u Herakleu otkrila da je to dar pisanja te da se tako najbolje opuštam.“ G.H.

 

„Posao tajnog kupca me veseli. Radim nešto više od pola godine. Uočila sam da kao "normalan" kupac, više pažnje posvećujem vještinama prodavača. Nije na odmet reći da mi je Pravopis hrvatskog jezika postao svakodnevni priručnik. Dakle, obrazovanje u nedogled.“ R.K.

OSTALI:

„Fantastični ste! Ponosni smo što ste naš član!“ MSPA Europe

 

„Vaš Newsletter je jako zgodan i koristan i jako mi je drago primati ga. Iz zadnjeg Newslettera sam si izvadila što možete napraviti za kupca i stavila svima ispred nosa. :).“ I.N.

 

„Kao dugogodišnji Customer Satisfaction manager mogu reći samo 'Bravo i nastavite!“ Ž.P.

 

„U svim Vašim pisanim materijalima (na webu, stručnim PR člancima u glasilima) te u istupima u javnim medijima (TV, radio...), koje sam od Vaših početaka s gđom Kristinom Horbec s ponosom i užitkom pratila, osjetila se strast za stvaranjem, kreiranjem nečeg novog i radni entuzijazam. Ali ono posebno i jedinstveno je etičnost i toplina koju njegujete u poslovanju i odnosu sa zaposlenicima te poslovnim suradnicima. Heraklea zrači zajedništvom, toplinom, prijateljstvom i zajedničkim idejama, koje živite u poslovnom i obiteljskom okružju. Objektivnost, fair play i odgovornost se osjete kroz cjelokupno iskazivanje vaših stručnih dosega i kroz profinjeni vlastiti PR. Uglavnom, Herakleu doživljavam kao živo biće koje odiše ljudskošću. Na tome Vam najviše čestitam, jer je danas teško pronaći, u životnom i pogotovo u tržišnom poslovanju, na takve važeće kriterije i na toj razini postavljane radne odnose, vrijedne posebnog poštovanja. Ako je to put koji pokazujete drugima i koji namjeravate održati, želim Vam svima radni i osobni uspjeh, koji svakako zaslužujete.“ O.B.