Savjeti
Kako ostvariti 100% rezultat u tajanstvenoj kupnji?
Svako poduzeće ima svoje standarde na temelju kojih agencija izrađuje upitnik. Dobar put do 100% jest pozdraviti kupca, ponuditi mu pomoć, postaviti 2-3 pitanja kako bi se saznalo što mu treba, ponuditi mu odgovarajuće proizvode i usluge pritom naglašavajući koristi za kupca, a ne osobine proizvoda ili usluge, ponuditi dodatne proizvode i usluge, pozvati na kupnju, zahvaliti na kupnji, pozdraviti i naravno cijelo vrijeme sve uz osmijeh.
Kako povećati prodaju u kratkom roku?
Akcijom ulovite tajnog kupca! Zašto – zato što djelatnici nude dodatne proizvode, ispravno postupaju na dogovoreni način ne bi li dobili nagradu od tajnih kupaca. Provjereno u Hrvatskoj i Europi – prodaja raste u kratkom roku.
Kako priopćiti rezultate tajanstvene kupnje kolegama?
Prilikom komunikacije rezultata treba imati na umu da nema smisla uperiti prstom u krivce ili ih tražiti, bitno je usredotočiti se na uslugu u cjelini i na to što se može unaprijediti i kako. Heraklea će Vam uz konačan izvještaj poslati savjete za komunikaciju rezultata te uz samu prezentaciju i najčešća pitanja i odgovore koje Vas kolege mogu pitati. Bitno je naglasiti da nema smisla uperivanje prstom, traženje krivaca, već je bitno usredotočiti se na kvalitetu usluge u cjelini i na to što se može unaprijediti. Naša je sugestija da prvu prezentaciju rezultata visokom i srednjem menadžmentu odradi Heraklea, kako bi otklonili sve nedoumice te nakon toga mogu pravilno prenijeti informacije dalje.
Kako pravilno rukovati i najbolje upotrijebiti tajanstvenu kupnju?
Idealno je kao prvi korak napraviti istraživanje tržišta kako bi se saznalo što kupci od nas očekuju i što im je i koliko važno. Na temelju toga postaviti standarde te njihovo poštivanje izmjeriti tajanstvenom kupnjom. Zatim rezultate iskoristiti za edukaciju djelatnika te potom kontinuirano provoditi tajanstvenu kupnju i njezine rezultate ukomponirati u sustav motivacije prodajnog osoblja i menadžmenta.
Zašto nekad ne uspije primjena tajanstvene kupnje? (rezultati portugalske agencije Ideateca)
• Zaposlenici su fokusirani na negativno
• Radnici ne znaju što se od njih očekuje
• Menadžeri ne znaju iskomunicirati rezultate
• Radnici misle – teško je raditi s kupcima i to nitko dovoljno ne razumije
• Radnici misle – opet isto, ništa novo, to smo već čuli