Mystery shoppping

Kada koristimo tajanstvenu kupnju?

Mnogo poduzeća još uvijek nije imalo prilike susresti se s mystery shoppingom, upoznati njegove karakteristike i prednosti te kako ih upotrijebiti. Ponekad i sami nisu sigurni trebaju li koristiti metodu tajanstvene kupnje i kad te što sve mogu dobiti na temelju rezultata. U nastavku prikazujemo najčešće razloge korištenja mystery shoppinga:

  • Kada želimo identificirati problem
  • Kada želimo saznati što se zaista događa (na našim prodajnim mjestima, u call centru, odnosno u svim trenucima istine između našeg poduzeća i klijenata)
  • Kada želimo otkriti razlog pada prodaje
  • Kada sumnjamo u nešto i želimo potvrdu toga
  • Kada želimo otkriti kako to radi naša konkurencija ili netko u koga se ugledamo
  • Radi ugleda i prestiža
  • Kada nam treba izgovor ili poticaj za neku aktivnost
  • Kada želimo provjeriti zašto RUC u maloprodaji pada (marketing puno ulaže, a prodaja zakaže)
  • Kada smo skupili hrabrosti da preispitamo strategiju poslovanja i/ili kada smo spremni otvoriti dodatna pitanja
  • Kada se želimo pogledati u ogledalo i vidjeti što vidi naš kupac