Mystery shoppping
- › Tajanstvena kupnja
- › Istine i zablude o tajanstvenoj kupnji
- › Veličina tržišta i trendovi
- › Tko sve koristi tajanstvenu kupnju?
- › Kada koristimo tajanstvenu kupnju?
- › Minimalni zahtjevi za kvalitetnu tajanstvenu kupnju
- › Faze primjene tajnog kupovanja u poduzećima
- › Odakle potreba za tajanstvenom kupnjom?
- › Kako odabrati partnera za provođenje tajnog kupovanja?
- › Zašto tajanstvena kupnja ponekad ne uspije?
- › Česta pitanja o tajnom kupovanju
- › Rječnik mystery shoppinga/tajnog kupovanja
Kada koristimo tajanstvenu kupnju?
Mnogo poduzeća još uvijek nije imalo prilike susresti se s mystery shoppingom, upoznati njegove karakteristike i prednosti te kako ih upotrijebiti. Ponekad i sami nisu sigurni trebaju li koristiti metodu tajanstvene kupnje i kad te što sve mogu dobiti na temelju rezultata. U nastavku prikazujemo najčešće razloge korištenja mystery shoppinga:
- Kada želimo identificirati problem
- Kada želimo saznati što se zaista događa (na našim prodajnim mjestima, u call centru, odnosno u svim trenucima istine između našeg poduzeća i klijenata)
- Kada želimo otkriti razlog pada prodaje
- Kada sumnjamo u nešto i želimo potvrdu toga
- Kada želimo otkriti kako to radi naša konkurencija ili netko u koga se ugledamo
- Radi ugleda i prestiža
- Kada nam treba izgovor ili poticaj za neku aktivnost
- Kada želimo provjeriti zašto RUC u maloprodaji pada (marketing puno ulaže, a prodaja zakaže)
- Kada smo skupili hrabrosti da preispitamo strategiju poslovanja i/ili kada smo spremni otvoriti dodatna pitanja
- Kada se želimo pogledati u ogledalo i vidjeti što vidi naš kupac